1 december

December, det är ju inte klok va den här terminen har gått fort. Skrämmande.
Julklapps dags. Måste medge att jag nästan är färdig, en sak till till emi och till Marie, sen är jag klar!
Det är så skönt att vara färdig med klapparna så man slipper springa runt in i det sista som en tok.

Marie,Hetta och jag ska ut i skövde i kväll, ska bli riktigt kul, de va ett tag sen nu.
Jag föreslog att vi skulle käka nåt innan men Hetta var snabb och svarade : nä det tar vi efteråt, för då är jag så jävla hungrig!

I går kom Liza hit å fikade, vi att å prata ända till halv två, vi tjöta så så klockan bara sprang i väg.. Men roligt hade vi... Det får vi göra om snart!

Tack å hej trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0