fy vad svårt

Vad gjorde du för tio år sedan?
1997! Då pluggade jag på gymnasiet, läste teorikurs, och hade väldigt mycket kul!

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jobbade,jobbade,jobbade och önskade att det skulle bli en utlandsresa men icke!

Fem snask jag gillar:
Grillchips,popcorn, naturgodis (majschips), äter ju inte godis så jag kommer inte på nåt mer...

Fem sånger som du kan hela texten till:
I och med att jag jobbar inom barnomsorgen så blir det mycket barnmusik: krokodilen, blinka lilla stjärna, bä bä vita lamm, tipp tapp, en liten båt.


Fem saker som du gillar att göra:
umgås med famij/vänner, jobba,tända ljus,mysa,åka till ikea

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
bikini,köttfärs på ica,dillchips, får återkomma med mer

Fyra favorit saker:
D&G-lightblue,mysbyxor,mina syskon,syskonbarnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0