skövdebor...

Då var det söndagkväll igen och första advent 2007 lider mot sitt slut. Ytterligare en helg har gått.

I lördags så var vi ute i skövde på xlbar,som inte är ett speciellt roligt ställe kan jag säga. Skövdebor är ju ett folkslag för sig. Fatter inte att de kan finnas så många idioter i den stan. Vi stog och dansade å helt plötsligt dyker detta förbannade pucko till kille ja jag säger kille för en man det var han ju inte upp och börjar mucka. Marie sa till han att sluta men nä då, till slut så putte Hätta till han så flög åt helvete (bra Hätta!!) sen börja han muck med mig och jag har en väldigt låååång stubin men i vissa fall så tänds den jävligt fort, jag sa till idioten att lägga av, varpå han säger: måste jag krusa? Jag svarade: men dra åt helvet! Mogen som han var på kom fuck you fingret upp! Snacka om att han var mogren!! Jävla idiot! Trots detta så efter en stund börja han igen fast med en annan tjej, som putte han så han flög iväg! Va går det ut på att betee sig som ett svin!? TROR han att man ska tända till lite extra då eller? Jag blir så förbannan på sådana svin!

Men vi hade roligt ändå.. som vanligt..
Jag träffade min gamla klasskompis Henrik! Det var längesen jag såg han sist, han har flyttat till ulricehamn men tjejen, och köpt hus! Roligt för han. Klassfest prata han om, vore kul det är ju snart 9 år sen vi tog studenten!
Att det är så längesen de är inte klokt, känns inte så.

Var på stan idag med nattis och Helena, det var lite julstånd på torget, och som vanligt i Falköping så är det så mycket aktiviteter sådana här dagar men om jag får säga mitt så mäste jag säga att Falköping är inte ett dugg bra på julfirande! Tråkigt!
Träffa massa folk, kolla affärer lite. Träffa milo och gabbi, som sa att Pelle har fått en hjärtinfarkt och ska göra en ballongsprägning i morgon! Faan han e ju bara 40 år! Men åldern spelar ingen roll märker man ju.
Nä nu tycker jag att de har varit för mycket lessamheter det sista, nu måste det vända!
Annars vet jag inte vad jag gör....

Nä nu ska jag förbereda för i morgon, börjar ju halv sju, ska tvätta,borde handla hem lite mat men det är ju så fruktansvärt tråkigt stt gå i affären!  Får se hur det blir med den saken!


see you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Mary

Jaa, jävla idioter är vad dom är, skövdeborna!! BITCHES!

2007-12-03 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0