tjolahopp

Nu har  jag satt upp mina nya jättefina julgardiner och min nya julstjärna! Jättefint!
Lite väl tidigt men de lär väl inte bli av i helgen..
Ev A6 på lördag, ut på kvällen, sova ut på söndag.

Nu har ytterligare en helg gått, och vad har jag gjort då?
Jo jag har varit  förkyld å trötter, varit hundvakt åt stella medans flickorna va i ullared och shoppade.  Jag fick strumpor å majschips... mums.
Stella å jag vi myste här hemma, vet inte om jag var tröttast eller hon!

PÅ kvällen kom flickorna och hämtade stella å de stanna kvar å tjöta lite, och smakde på min helt underbara goda räkpaj. Riktigt god är den! Vi såg på film, the reaping, helt ok! Jag somnade ju inte som vanigt iaf.
Sen så trallade flickorna (ja jag skriver flickorna för att jag vet att de inte tycker om de skoja lite måste man ju) hem med stella, oxh jag var ju inte seg på att hoppa i säng, så efter en timmes go sömn så ringer telefon, å de va flickorna som fråga om de fick komma tillbaka och jag sa men jag sover ju. Vad ska vi göra då? varpå marie svarar inget. OK kom då. Så efter ca 10 min kommer de å knör ner i min säng. Varpå jag säer bädda ut den andra madrassen å lägger er på. Sagt å gjort så sov flickorna över, knödde som fasen gjorde de medans jag knödde med hunden stella. Men mysigt var de.
Flickorna har maga att påstå att JAG SNARKAR!! JAG!! Men jag är ju förkyld!
Inte klokt!

På söndagmorgon skulle marie gör scones å gå ut med stella och ut med stella gick hom men några scones gjorde hon inte, de gjorde jag och trots at jag är helkass på att baka så blev de goda!

Sen blev de en städdrive sen drog vi till kinnarp!
På eftermiddan blev de tupperware party. Jag tror att jag har fastnat i tupperware helvetet!
Det stämmer som Kikki sa; vi måste ha ett sexpary så vi får se lite annan plast. hahaha

Nu ska jag försöka sova, fast att de går runt saker i huvudet.
Önskar jag kunde hjälpa dig.....


Fy fan för svin alltså, har lust att sparka in tasken på sånna

..
 

image4






Kommentarer
Postat av: Mary

Aw.. va fint skrivit =) puuss!

2007-11-30 @ 14:17:21
Postat av: Mary

hahah herregud, du skriver riktigt roligt! =) haha

2007-11-30 @ 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0