Höst

Visst är det helt underbart med höst!

Löven faller ner från träden, man kan tända ljus på kvällen och bara krypa upp i soffan med en kopp te och en filt.
Hösten är helt klart min favorit årstid!

Va på terassen i lördags..
Det var ju ett tag sen sist kan man ju säga..
Jag har ju absolut ingen åldersnoja men det kändes som att jag var äldst på hela bygget!
Det var fullt av folk som är i syrrans ålder och min kusins ålder, vart är alla i min ålder???
Har de hus, barn eller har de slutat gå ut??
Men de jag var där med var ju hur roliga som helst!!!
Hoppas vi kan börja umgås mer som vi pratat om...
Vore ju hur kul som helst!

Va gött det är att sluta tidigt!
Jag behöver verkligen diska!!
Men fy vad tråkigt de är:...

Hoppas att de blir ullared på fredag!

kom precis på en sak: när ska jag köpa mitt simkort så jag kan börja simma, känns som att de e  dags för de när det inte blir någon vattengympa denna termin.. Har ju tatuerat mig så jag kan inte bada i klor än..

Nu ska jag ta tag i min diska som bara växer och växer!

Vi hörs!!

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0