ajajaj

i mitt knä,kan jag allt tala om!!!!

I dag har jag målat om i mitt sovrum och jag kan meddela att det blev kanon fint!!!
Jag är super duper nöjd!!
Jag har verkligen gjort ett bra jobb!!
Haha

Men mitt knä gjorde jag illa för att jag halkade på golvet när jag hade tvättat det!
Inte klokt! Jag halkade verkligen! OCH ont gjorde det! Kan knappt böja benet ju!
Men det går väl över.....
Så i morgon ska det göras fint i sovrummet!
Ska bli så gött att få det klart!

Men först ska det jobbas halv nio till kvart ifyra sedan är det fredag I,m in love som gäller!

På lördag blir det fest! Det var ett tag sen så det sk bli skitkul verkligen eller va säger du syster? Ska vi röra om i grytan? hahahaha

Ha en god natt!


Kommentarer
Postat av: nyhet

IKEA me like too haha
Du jag har halkat på golvet åxå det gör ont

2008-04-04 @ 21:35:58
URL: http://nyhet,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0