3 härliga semester veckor..

Ja,3 veckor av 4 har redan gått! De har verkligen blåst i väg,men de har varit fulla av massa roligheter!

Liza och jag åkte till Lysekil,fast bara över dagen,men vi hade jättekul!
Gick och strosade,tittade på den vackra ,stora kyrkan. Letade efter ett mysigt ställe att äta på,då jag sa men de finns nog bara 3 fina ställen att äta på om vi inte ska käka pizza och det ville vi ju inte! Så de blev hotellet,jättegott! Medans vi satt där så cyklade en man förbi som jag tycket jag kände igen och efter honom kom min arbetskamrat I fullfart på cykeln! Var det verkligen hon sa Liza? Ja de var de sa jag! Haha
Efter att ha ätit såå jättegod glass så bestämde vi oss för att ge os i väg till köpcentrat Torp!
Där handlades det för fullt,ja för Lizas del så,jag köpte en tröja med Liza köpte massor!
Sedan blev det hemfärd!
En riktigt rolig dag,vi prata om att vi borde ha de som tradition att åka dit en gång per år,äta go glass och sedan äka till Torp och shoppa!

Senare den veckan begav jag och mamma oss till Hönö!
Jag skulle hälsa på Nina i gbg men hon hade fått låna ett hus på hönö så det blev att åka dit istället! Och vilken fin Ö,kan jag säga! Tänk att bo så varje dag! Helt underart!
När vi kom så sa Nina att våran kusin Carina skulle komma! Jättekul,för henne träffar jag ju inte mycket alls,senast i maj men innan dess så var de 9 år sedan!
Så första kvällen blev det grillning och gott vin och massa prat! Det blev en hel del bad och sol! Vackra klippor och stränder,go mat och trevliga människor,spel och skratt! Som vanligt så brände jag mig i solen,fast denna gången på benen!
Dit vill jag åka igen!

I söndags så var vi på Läckö och såg på diggiloo! Mamma,Robban,Helena,Nattis,Emelie och jag!
Jag och mamma visste inte att Robban å co skulle dit när vi beställde båra biljetter,lustigt!
Jag blev glatt överraskad för det var jättebra!!
Roliga och bra artister!

Sedan så har det varit eb hel del dagsutflyckter!

Ikväll ska jag och Nattis gå på bio men innan så ska vi äta kinamat! Eventuellt så ska hon sova här,får se hur det blir med ....

Imorgon blir det Ikea med syster yster...

Det kommer bilder på mina äventyr,ska bara lägga in dom i datan..

hejhej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0