Go morron,go morron

Nyss hemkommen från jobbet,så sitter jag här i soffan och väntar på att äggen ska bli klara.Är väldigt sugen på frukost nu..
När jag åkte från jobbet så ville jag sticka till badet för att simma lite,men icke!
Mellan 8-15 så är det simskola!
Jag var där 7:20, då hade jag ju inte hunnit simma mer en 15-20 min! Irriterande!
Menmen det får bli en annan dag...

Har inte sovit mer än 1 timme natt så jag ska göra allt för att hålla mig vaken,för somnar jag nu så måste jag upp vid 9 igen för vi har möte kl 10-12. Sen börjar jag ju jobba kl 14 igen...
Tänkte höra med Elin om hon kanske var sugen på att äta lunch ihop,kanske på Mingus.

Nu är nog äggen klara,så nu ska teet göras klart och smörgåsen..

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0