God natt

Sitter här och är helt slut i både kropp och själ efter dessa 2 dagars arbete. 2 dagar tänker ni nu,det är ju inget. Jo,om man jobbar nätter med sovande jour så är det jobbigt när man inte sover mer än 1,5h på natten. Sedan är det ju även arbetstid på dagen,så nu sitter jag här och är inte långt ifrån drömmarnas land...

Mötet på jobbet gick bättre än jag trodde,synd bara att det ska vara så svårt för oss alla att få ihop våra tider,men förhoppningsvis så blir det bättre med alla barn vi får nu! Positivt tänkande!

Är ledig ons,to och jobbar sedan fredag natt till lördag kl 12.
Tror att jag ska ta mig till Mio en av dagarna,måste kolla in mattan jag vill ha ju....

Nä,nu är de sleep mode som gäller för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0