Halva arbetspasset kvar..

ja,nu är halva första passet kvar bara resten kvar. Börjar kl 21 igen och slutar kl 07 i morgon bitti.
Visst är det lessamt med sådana här dagar när jag slutar 17 och börjar 21 igen men det går men lessamt är det. Men vad ska man göra? Det är ju ett jobb iaf,och det är jag ju glad för!


Denna första halva dag efter semstern har varit seg,det har varit roligt att träffa min kollegor igen,de är så härliga.!
Bara natten kvar..

Imorgon har vi möte på jobbet kl 10,får se hur det går,tror att jag har funderat lite väl mycket på det och det lär nog inte bli som jag har tänkt i huvudet,för varför skulle det bli det? Vore gött om jag fick min tjänst höjd men det lär aldrig hända!
aja det ger sig i morgon,ska inte fundera mer på det..

Nu ska jag bara komma på något att äta  innan det är dags att packa väskan,och åka iväg igen.
Men en sak är säker!
Jag ska ta mig en kopp te innan det är dags att sticka,otippat va??
Men först ska jag kolla på aftonbladet om det har hänt något idag som man borde veta om..

hejhej

Kommentarer
Postat av: Mia

Vet du vad jag läste? Att du skulle ta en kopp te och sedan STICKA, dvs sticka som i det man gör med garn.

ha ha lite kul!

Hoppas dagens möte gick bra....

Kram

2008-08-11 @ 20:07:00
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0