Höstkänslor på sommarsemstern?

Hela min kropp och själ längtar efter hösten!
Kan det bero på att de har regnat och varit dystert väder de sista dagarna?
Jag älskar hösten,det är min favorit tid på året,och i dag längtar jag extra mycket efter den.
Vilken härlig känsla det är när man är ute och går på hösten och löven har vackra färger och faller ner på marken.
Man kryper upp i soffan med en kopp te och en filt,tänder ljus och bara myser,det är så härligt.
Men man måste ju njuta av sommaren först..




Så nu har den kommit,sista semsterveckan!
Vet inte riktigt vad jag vill hitta på,något badväder är det ju inte,inte än iaf..
Det enda jag har planerat är att åka till Hjo,som är ett måste varje år!
Äta glass,strosa vid hamnen och ett besök på hem och hobby!

Nu ska jag platta mitt hår och göra mig i ordning,sedan ska jag i väg och posta brev och träffa Jennie för en fika på stan!
I kväll funderar jag på potatisgratng,lax,vin och Hancock,får se vad det blir..

hejhej


Kommentarer
Postat av: Marie

Hör av dig så kanske vi kan hänga på! :)

2008-08-04 @ 22:05:24
URL: http://porrmary.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej, javisst på Torsdag börjar jag jobba igen och det känns INTE kul. Jag är verkligen inte uppladdad för jobb ännu och hade lungt kunnat ha minst TVÅ veckor till. Så brukar det inte kännas efter semestern men i år gör det, det... Vet faktiskt inte varför...men som alltid så kommerb man in i det igen tror jag. Du verkar också haft det mysigt hittills?



Jag kan känna som du att när det regnar så här och luften blir lite rå då ÄR det mysigt och höstkänslorna kommer och dem gillar jag. Men jag vill nog ha ett par heta dagar till så man kan bada lite mera och grilla några kvällar innan hösten ska infinna sig. Ha det så gott Jessica! Kram

2008-08-05 @ 10:53:34
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0