1 december

Fy va trött jag var i morses! Kom upp 7:50 och hag började kl 8:30. Sådana morgnar har det blivit mycket av det sista. Jag VILL gå upp när kl ringer kl 7,gå upp,tända mysbelysning,äta frukost i lungn och ro och inte kl 10 på fikapausen på jobbet och stressa halvt ihjäl mig. Det är ju det som gör mig så ofantligt trött hela tiden! Det bästa vore om jag gick upp 6:30 och sen gå ut på en promenad,duscha och äta frukost. Det vore hur gött som helst. OCH detta bestämmer jag mig för varje vecka att nu på måndag så ska det fasen bli av men det blir inte det,dålig karaktär är vad jag har. Vad är det som är så svårt igentligen???  Jag blir så irriterad på mig själv men va fasen om jag bestämmer mig för att bokföra det här på bloggen så kanske de kan bli ändring med det? Eller va tror ni? Det borde det ju bli,det blir ju pinsamt om jag skriver här att jag ska ta en promenad varje morgon vid halv 7 och inte gör det? Det är klart det blir! Så det är kankse läge på att göra det,för nu börjar det bli ont om kläder,och jag vill köpa nya!

Dagen har spenderats på jobbet,alltid lika roligt på annexet. Julpyssel för hela slanten,och det är roligt,väldigt roligt. Så nu sitter jag här i soffan med datan i knät och surfar lite. Kvällsmaten är uppäten och jag mår smått illa,inte för att maten var äcklig,för det var den inte men jag blev så illamånde nu,det gillar jag inte. Vet inte är sugen på att fíxa här hemma lite men orken infaller sig inte riktigt. Nu önskar jag att jag hade ett badkar,så jag kunde ta ett bad och värma mig,för jag fryser som en tok. Ååå de hade varit skönt...

Julklappar sen!?!?
Har en kvar och den är till Emelie men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på,orkar inte ens tänka på det nu,funderar på att lägga mig på soffan och läsa lite för fy vad ont i magen jag har...
                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0