28 år och sjuk



Jag är sjuk!!!
Fy va lessamt,det var ju inte längesen! Har legat vaken hela natten med världens huvudvärk! Vaknade halv 5 i morses och kunde inte somna om. Kunde knappt ligga ner så ont hade jag,kunde inte vrida huvudet,inte svälja utan att det gjorde göront! Kunde inte ha ögonen öppna ens! Har legat i sängen till kl 2 i dag,kom inte upp innan.Gick till soffan och där har jag legat sen dess. Har göront i huvudet och inget hjälper...

Denna
födelsedag slår den födelsedagen då jag fick vattenkoppor,födelsedagar suger!

Tack för alla gratulationer i dag,det värmer!

Blev hemma från jobbet i dag och stannar även hemma i morgon,jag måste bli av med alla baciller jag har i kroppen,några tips?
Måste nog börja äta lite vitamin tillskott eller något sådant.

Nu ska jag göra mig en kopp te och kurera mig lite,skulle kanske ta mormors tips att dricka grönt te?







Kommentarer
Postat av: ilma

Grattis i efterskott! och krya på dej! :)

2008-12-08 @ 20:11:57
URL: http://ilmis.blogg.se/
Postat av: ilma

eller är det idag du fyller år? =P

2008-12-08 @ 20:12:49
URL: http://ilmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0