Que??

Nu ligger jag här i sängen efter min lilla tripp till jouren!Efter lite stick i fingret så fick jag besked att  Läkaren trodde att det är bihållsinflammation som jag har men han var inte säker,okej tänkte jag!När vet jag att det INTE är det då!?
När jag ligger avtuppad på golvet eller? Trodde!
Men okej,pencillin i en vecka,så om jag inte är bättre på fredag så ska jag söka mig till vårdcentralen och då få en remiss till röntgen,för att röntga hjärnan!
Va menar du,frågade jag doctorn!?!? 
Jo,svarade han,för att utesluta att du inte har något som växer i hjärnan på dig.
Då började mina tankar ränna i väg,vadå typ cancer i huvudet??
Ja,
svarade läkaren.
VAAA??
Men det kan ju också vara så att om det är bihållerna,att snoret har vandrat upp i hjärnan på dig,sa farbror doctorn.
Jaha,tänkte jag. Pest eller kolera??

Jag:Vad händer då då??
Läkaren:Då får vi spola bihållerna.
Jag,tänker för mig själv:Men det lät ju trevligare än cancer i hjärnan!
Läkaren:Men det viktigaste är att vi utesluter att det skulle vara nåt allvarligare.
Jag: joo (hoppas,hoppas,hoppas att det bara är snor som lever livet därinne)

Fatta vilken kväll! Det ända som kommer gå runt i mitt huvud nu är ju att jag har cancer i huvudet! Att säga så till mig är ju inte rätt person att säga så till! Fy farao,så fort det rör sig i huvudet på mig så lär jag tro att det är det där allvarliga som läkaren  ville utesluta!
Harregud säger jag!!

Men det är säkert inte alls så farligt som det låter,men fasen det var lite otäckt att höra ändå.
Det ordnar sig till det bästa,det måste det.

Nu ska jag försöka sova,men det blir väl inte det lättaste..


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej lilla vän....så det blev ett sjukhusbesök. Visst tänker man alltid det värsta, det vet jag det...



Som du skriver så ska nog detta ordna sig det tror jag! Krya på dig! Kram från mig

2008-12-29 @ 19:55:04
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0