Tiden går men klockan står still?



Klockan
står tydlingen helt stilla! Är på jobbet och jag tycker att jag har gjort hur mycket som helst och klockan är bara halv 12! Har 7.5 timmar kvar! Måste fylla dem,men orken har inte riktigt kommit tillbaka än känner jag, Hostar,täppt och allmänt ont i huvudet. Så jag jobbar nog i snigelfart men inte med vilja,verkligen inte. Och jag FRYSER som en tok,och jag glömde att ta med en varm tröja! Har en i bilen men vem vill springa ut för att hämta den nu i detta svinkalla vädret och jag skulle nog lika gärna kunna sätta mig på ett isblock istället för att ta på en jacka som har legat i bilen ett tag,eller vad tror ni?

Söndagen har spenderats en stund hos broder med familj med lite fika och lek.Sen bar det av hem för att städa lite och diska för det behövdes OCH vattna blommorna för det,det var ett tag sen!

Jag är sååå sugen på mina nya möbler som jag SKA köpa! Har gjort värsta affären med Nina,hon har tv bänken som hör till serien som jag vill ha och hon ska sälja den så jag ska få köpa den billigt av henne! Fattar ni!?? Möblerna var uppe i 17 8oo kr men är nu nere i 7000! FAttar ni!?!? Helt otroligt,men som min pappa alltid sa:du har en näsa för affärer!  Och det har jag verkligen! Vill åka ner och hämta det redan nu men det får vänta jag måste ju göra mig av med mina möbler först!

Någon som vill köpa 2 byråer i färgen Lönn så säg till! Välvårdade och fina! Bra förvaring!

Nä nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Mia

Uj, uj vad det är hemskt att frysa. Jag som är frusen nästintill jämt brukar värma min tröja i torkskåpet en kortis då det verkligen kniper! Hi hi

Kram

2008-12-15 @ 19:10:29
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Mia

På jobbet alltså, hemma har vi inget sådant!

2008-12-15 @ 19:11:19
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Mia

ha ha näe inget torkskåp här.... fast det roliga är att det faktiskt FANNS ett torkskåp i huset när vi köpte det, dock inget som fungerade ha ha

2008-12-16 @ 14:59:15
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0