JaG giLlAr MiN

Lugg! Jag har en jättebra luggdag i dag! Låter knasigt men jag har inte bara en virvel utan 2 stycken i luggen! Så när det ligger bra så har jag en bra luggdag och det är jättkul! Var tvungen att föreviga detta förstår ni!


 
Man ser en aning till den ena virveln i mitten men det är helt ok!
Sitter här med en kopp kaffe och lyssnar på Beyonces nya skiva,jag är ju inte direkt ett fan av henne men denna är faktiskt jättebra än så länge. Jaaa,Marie jag vet! Jag blivit en kaffekärring!

Det är riktigt skönt att veta att jag är ledig ända tills söndag,börjar inte förren måndag kl 8:30,eNdA nackdelen med måndag är att jag helt plötsligt är 1 år äldre! Men så är det antar jag,inte mycket att göra åt. Kom på att jag har skrivit nästan varje dag här att jag fyller år på måndag men jag har verkligen ångest inför mina födelsedagar! Det har jag haft sen jag fyllde 20,då satt jag i bilen och väntade på mamma som var inne i affären,när hon kom ut så satt jag och grät i bilen,rent hysteriskt! Och mamma: Vad är det,har det hänt något?? Jag: Jaaag fyyylller 20 ååårrr!! Mamma: Men lägg av,var det de enda???
Nu är det bara ett roligt minne men då var det katastrof! Gick in på bolaget för allra första gången den dagen och köpte tequilla,behövde inte visa lägg blev ännu mer besviken.Hade fest för släkten och gick åt tequillan och glömde den dagen! hihihi.. Om 2 år så fyller jag 30 det är de enda jag tänker på när jag säger att jag fyller år,pch då vill jag åka bort hela december månad!! Fira både födelsedagen,julafton och nyår utomlands! Det är drömmen iaf,vore kul att få med alla nära och kära!   Nu tycker ni att jag är fånig och det är jag men det kan inte hjälpas.Ingrid på jobbet sa i dag att ha en trevlig födelsdagshelg och tänk på att du är ung,jag ,jag fyller 65 nästa år! haha,om jag är som henne när jag fyller 65 så finns det inget att klaga på!

I dag behövs det städa lite och i kväll ska jag ta mig ett glas vin och njuta av att vara ledig!

Lyssna på denna!
http://www.youtube.com/watch?v=CvMTwFo71y4


Kommentarer
Postat av: Mia

28 är ingen ålder! Men visst blir man lite rädd av att åren går så fort....



Jag KÄNNER mig inte som 27.....

2008-12-04 @ 14:35:24
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Marie

fattde inte riktigt med lampan! Haha. fråga hannah mer om det men hon köpte ingen iaf. det var så jävla mycket folk tydligen. Nu ska ja äta!!! =D Pussss

2008-12-04 @ 18:54:48
URL: http://porrmary.blogg.se/
Postat av: Hetta

Så du har också hittat albumt? Det rä det enda som har spelats i min stereo hela november=D



Bästa låten är halo ju!!

2008-12-04 @ 19:43:15
Postat av: marie

hahaha jaaa kaffekäring =D

2008-12-05 @ 11:32:45
Postat av: Manne

Hörde att vi skulle vända upp och ner på lägenheten, i morgon nu :) stämmer det hehe

2008-12-05 @ 12:51:34
Postat av: Mia

Jag har lagt din blogg som en länk hoppas det är ok/ Mia

2008-12-07 @ 08:51:47
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0