Wallader eller Åkalla?



Nu känner jag mig så där igen,lite jagvetintevadjagvillegentligen. Vill så himla mycket men kan inte skriva ner det här,listan är alldeles för lång. Men högst upp på listan står det vara ledig! Räknade ut att det är 12 arbetsdagar kvar tills
det blir lite jullov,och det ska bli helt underbart! Nu räknar jag dagarna!
Jag börjar bli förkyld,näsan rinner,nysnigarn avlöser varandra och jag fryser,och inte lite heller. Hoppade in i duschen för att försöka få upp värmen min icke! En braskamin tack!!  

Blev väckt i morses av att Malin ringer! Innan jag fatta att det ringde,så hann hon lägga på,så jag ringde upp.
Malin:Hej!
Jag:heeej.
Malin:vad gör du?
Jag:sover.
Malin: Nuuu??
Jag:Jaa,vad e klockan?
Malin: Halv elva.
Jag:Vaaa?
Hon ville ha skjuts ut till Åsle,för att det var julmarknad där som hennes kompisar hade annordnat. Och som en snäll kusin så är det klart att jag ställde upp. Så efter lite omvägar så kom vi till Åsle,hoppas honfick sålt mycket godis nu.
I morgon så blir det jobb och födelsedag. Och hinner jag så ska jag åka till öb och köpa ett nytt sopekvastsest,för den gamla borsten har jag i bilen.
På tisdag blir det jobb och sen fika med Ingela.
På onsdag så blir det fika med Linda eller Åsa. De skulle kolla upp hur de har det.
På fredag blir det göteborg och Peter Jöback. Ska bli kul att träffa Nina och Carina igen.Ska bli jätteroligt!

Nä nu missar jag både Wallander och Åkalla,men det är väl strunt samma.Tror jag ska ta sist slatten i vinflaskan i stället,för det,det är gott.

Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

Tack så hemskt mycket för att du körde mig dit=)<33

jag fick sålt allt som de gav mig;P

pussar<3

2008-12-09 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0