Emelie..

Grattis på 2-årsdagen! 
Den lilla söta/vilda/kramiga/coola/yrvädret Emelie är redan 2 år fyllda!!
Vad dessa två år har gått fort..

Ringde för att gratta henne i går men hon ville inte prata;jag fika fick jag till svar.
Det blir kalas på lördag för både Emelie och storasyrran Nathalie som fyller 7 år den 9:e februari. Jag har köpt så coola kläder till yrvädret,hon passar så bra i rosa/rött/grönt även fast hon är rödhårig fast allt passar ju en skönhet! hihi..
Till Nathalie blir det pengar,det är de enda jag vill ha för jag sparar till en tv till mitt nya run,sa hon! Bättre att ge pengar än nåt hon kanske inte vill ha!

Imorgon smäller det! Imorgon flyttar jag verkligen!
Ska bli såå gött att det äntligen blir klart! Har hållt på i  en vecka nu och sprungit med grejer,så allat porslin står i skåpen alla kläder är på plats,köksbordet är på plats,micron är på plats,det är bara hyllorna på väggen som ska dit,möblerna ska dit sen är det klart!!


jag strax  göra mig i ordning,ska till jobbet och jobba i en hel halvtiimme!

Va i skövde på förmiddagen med flickorna,och inköpte 2 tröjor och en rosa mine vas som jag ska ha tulpaner i !

Ikväll är det let´s dance,ska se på de med flickorna och fika lite,mysigt..
Heja Karl-Petter! Han såå go!

hejhej ha en go fredag!




Kommentarer
Postat av: Mia

HEJA KARL-PETTER!!!!

2008-02-01 @ 19:21:38
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0