måndagsdags igen då...

En trött Jessie sitter här på jobbet och lyssnar på tystnaden,hur man nu kan göra det?
Men så är det,Elin gick hem precis och lillemannen sover och allt är frid och fröjd!
Känns inte som måndag,har ju jobbat hela helgen så dagarna flyter ihop på nåt konstigt sätt..
Men jag är LEDIG onsdag,torsdag och nästan hela fredag,börjar kl 20:00 på fredag och det ska bli helt underbart att vara ledig såå länge! Ska bara på ett litet schema möte på onsdag! Sen blir det fika med Jennie,det var ett tag sen kan jag säga! Jag ska även försöka ta en prommenad men Åsa snart,och jag måste snart träffa Hanna och Liza! Träffar ju dem aldrig nu för tiden!!
jobb,jobb och lite mera jobb,visst det är kul när lönen kommer men man måste ju orka med åxå! Nu låter det som att jag bara klagar och det gör jag väl till viss del  men jag trivs jättebra på mitt jobb och är jätteglad att jag har ett jobb,men jag har ju ett liv utanför jobbet med men det är inte alltid en prioritet,tyvärr!!

Nu behöver Jessie vara ledig lite känner jag,jobbar ju hur mycket som helst ju,Ingrid frågade mig i dag:hur trivs du?
Jag:vart då,på jobbet?
Hon:nä i nya lägenheten!
Jag:jasså.. bra tror jag,jag har ju nästan bara ätit,duschat och sovit där!
Hon:hahaha
Så kan det vara!

Efer en lång dag på jobbet i lördags så hade jag faktiskt lite folk på besök!
Syster,Hannah,Milo,Mikkis och Dick!
Det  blev melodifestival och tacos!
Det var sååå längesedan jag hade så skoj...

Tack för de fina blommorna!

Va tyckte  ni om festivalen?
Amy var jätteduktig!
Men att Christer Sjögren gick vidare det är ju inte klokt!!
Milos kommentar var ju bäst:VAAAAA,ÄR DE INTE KLOKA!!!!!
Så klockren!
Jag har ju alltid tyckt om E-type och jag tyckte att de skulle nog ha gått vidare men men...
Nä nu ska jag nog göra mig i ordning och krypa till kojs men sova bra det lär jag väl inte göra men men jag sover en stund i morgon bitti när jag kommer hem innan det är dags att sticka i väg till jobbet igen!


God natt alla och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0