ojoj

Ska hoppa i säng alldeles strax,ska upp 4:30 för jag börjar jobba halv sex i  morgon bitti men jag måste bara skriva lite!
Såg Let´s dance och trodde helt seriöst att Karl-Petter skulle åka ut men det gjorde han inte! Det hade ju varit så tråkigt!

Tur att det var tanten och inte han och Tony,tycker faktiskt att de är bra och Matte är ju riktigt rolig att titta på med sina stela ben! hihi

Nu måste jag verkligen sova men jag vet att jag lär vrida och vända på mig fram till ca kl 02:00,gör alltid det när jag ska öppna på morgonen! Speciellt halv sex! Det är tidigt!

Har äntligen bestämt med Milo och tjejerna om melodifestivalen! Milo skulle höra med Pelle å Dick och se om de kunde vara med på våra roliga melodifestivalkvällar!
Hoppas det!

Nä nu ska jag försöka krypa ner i säng och sova denna sista natt i denna lägenhet och försöka somna fort men det är lättare sagt än gjort!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0