tänk om

man slapp höra saker av andra människor,tänk om folk kunde säga det till den det gäller istället så att  den kan få en chans att få bemöta saken?

Kanske bara jag som tycker det ,jag vet inte...
Jag Känner att  om folk inte kan säga rakt upp i ansiktet  på en utan säger det  till andra så kan det kvitta,då kan man väl inget göra för att göra saken bättre eller försvara sig själv ?
Då kanske det inte är såå farligt ändå ,när man inget säger till den det berör,men vad  vet  den som inget vet?
Då är det inte lätt!

Men men det får stå för andra...
man kan bara stå för sitt eget.....

Personligen så säger jag inget till någon som jag inte kan säga eller stå för  till den det berör! Att springa till andra och klaga,och "gnälla"det är falskt!
SÄG det istället,vad är det som är farligt?

så är det.....

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

godnatt!

2008-02-29 @ 23:17:40
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Mary

Jag håller med!

2008-03-01 @ 17:58:03
URL: http://porrmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0