magsjukan roligt värre??

Har sedan i onsdagskväll haft besök av denna hemska magsjuka!
Har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv..
Vi har ju skickat hem barn med dåliga magar..
Jag brukar klara mig bra och har inte haft magsjuka på 4 år!

Va hemma från jobbet i torsdags,började springa på toa halv sex på morgonen och slutade inte förren vid sex på fredagskvällen!
Och jag som jobbar min första helg på mitt nya schema! Inte alls roligt att sjukskriva sig då! Jag hatar verkligen att ringa och säga att jag är sjuk,man vet ju hur det är själv,man kanske inte får in någon vikarie,kan ju bli en riktigt skitdag då! Men vad ska man göra?? Kan ju inte gå till jobbet och vara på toa hela tiden!

Mår lite bättre i dag men känner mig inte riktigt pigg,har ju bara fått i mig 2 glas med a-fil,2 glas avslagen cola och en smörgås sen i onsdags! I dag sitter jag ju upp iaf!

När jag låg här i sängen i torsdags så ringde det på dörren och jag vågade inte öppna,då öpnnas dörren och in kommer marie,(hón har nyckel till mig),
jag:hallå?
hon:va,är du hemma?
jag:jag är magsjuk!
Hon:va???? Jag ville bara låna datan lite!
jag:vassego,om du vågar komma in!

Hon frågade om jag behövde nåt,ja lite a-fil och cola!
Då köper jag det till dig!
Hon är sååå snäll,min syster!

Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten,flickorna!

Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan och vila lite!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars dig jessica! Krya på dig!

2008-01-19 @ 15:37:32
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Hanna

nämen lilla gumman min, har du varit sjuk. se jag får reda på mer här;)... japp jag råkade radera den andra av misstag!!! mohahhaaa
Hur går det på jobbet???
kram

2008-01-20 @ 18:21:55
Postat av: Mary

heeej hahaha jaaa, den jävla magsjukan! VI HAR INTERNET NUUU!!! haha.. gud =) Vi stormtrivs! vi ses snart! pussar!

2008-01-21 @ 17:04:20
URL: http://porrmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0