nu är det bestämt!

Jag tar lägenheten!!

Ska bli jättekul! Vad jag är velig egentligen! Det är ju bara att bestämma sig eller?
Ska få nya tapeter i köket,ska försöka få det i sovrummet åxå!
Sovrum vad konstig det ska bli,jag har ju bara bott i ettor innan! Sova i säng igen ska ju bli helt underbart! Slippa bädda bäddsoffa varje dag,fy vad tråkigt det är!

Har börjat på min nya tjänst nu,hade lönesamtal för första gången idag,det gick helt ok,
Jobbar 75% i botten men har redan jobbat mycket mer! Sa till chefen att jag tycker det känns bra konstigt att jobba som jag gör,jag är ju van att jobba varje dag och långa dagar!
Jag jobbar ju ingenting känns det som, men när hon tog och skrev upp mina tider för att se hur mycket jag har jobbat nu i januari så kom vi fram till att jag har jobbat alla dagar förutom 3 dagar på hela året! Var ledig i onsdags,lördags och söndags annars så har jag jobbat hela tiden,och jag som trodde att det skulle bli jättedåligt med jobb nu,men icke! Och det är ju jättebra för i februari blir det en kanon lön!! Gött!

Tänk att pengar styr så mycket,arbetskamrater som vill gå ner i tid kan inte för de förlorar aldelles för mycket,och det är tråkigt.Tänk om man har småbarn,man missar ju massor av tid med dom och den tiden får man ju aldrig tillbaka och sen menar inte jag att man måste jobba mindre men om jag hade haft barn så hade det varit precis lagom att jomm 75%. Man får leva efter det man har,och det går bara man ger sig tusan på det!

Liza var här i går kväll,hon är bra rolig att umgås med.Har verkligen hittat en vän i henne. 02:20 gick hon hem,man fattar verkligen inte att klockan går så fort när man sitter och pratar så,jättekul!

Kollade lite på facebook och visst jag hittade flera gamla klasskamrater från låg och mellanstadiet men känns inte det lite lustig att skicka add friend efter typ 15 år,de kanske inte kommer ihåg en,skulle ju vara så pinsamt!
Kanske bara är jag som känner så,jag vet inte.

Fasen såg precis att jag har missat shark på trean,det är ju så bra!
Skitsamma..
Att bara se slutet kan ju kvitta,typiskt mig att glömma det,gör det jämt!
Jaja...

Hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0