3 dagar kvar.

Sen är det semster!
Jag kan inte tala om hur mycket jag längtar efter att var ledig lite,i 4 hela veckor. Det har varit så mycket den här sista tiden sedan april,så ledigheten är efterlängtad!
Jag har ju aldrig haft 4 veckors semster innan bara 2 så det blir en himla skillnad!

På söndag åker vi,  så i dag ska det planeras för fullt,ska bli jättekul!

I dag slutade jag kl o7:oo,åkte hem och somnade på soffan,så trött som jag har varit det sista har jag aldrig varit i hela mitt liv,måste ställa klockan varje dag så jag verkligen vaknar och inte sover bort halva dagen!
Och detta vädret hjälper ju inte direkt heller,regn,regn och mera regn. I vanliga fall så tycker jag om när det regnar men nu när det påverar hur jag mår så är det inte direkt lockande med regn.
Jag hoppas verkligen att det blir bra väder nu när vi åker,för det måste ju badas när man är på kusten,eller?
Det tycker jag iaf.

Igår pratade Jennie om att åka utomlands på semstern,då sa jag; jag skulle gärna åka med men jag har inget pass.
Va ??? vill du åka utomlands??
JAA!

Faan att vi inte pratade om det innan sommaren,sa Jennie.
Vi kan ju alltid packa väskorna i typ november eller nått...
Jaa,ska vi det?
Absolut!!
Så det verkar som att det kanske blir en vecka utomlands i sep-nov får se vad vi hittar,jag har inte krav direkt.Har ju  aldrig varit utomlands på det viset förr så det vore kanonkul!
Vi får nog prata vidare om detta.....

I dag fick jag tummen ur och städade lite,det är så gött när det är gjort,men på något konstigt vis så kommer alltid böset tillbaka!

Sitter här och försöker lära mig min nya kamera,hur man tar närbilder så att de ser fint ut,det är ett helt projekt att hantera en kamera ordentligt men en gång i tiden så älskade jag att fotografera och tog jättefina kort så det borde ju inte sitta långt inne men det kommer väl!

Här kommer ett provkort jag har tagit,får se vad ni tycker..



Det blir nog bättre med tiden,hihi..
Får lära mig att fixa till korten lite i photoshop...
Ska nog kolla det lite nu..
Funderade på en prommenad men är inte direkt sugen i detta vädret..

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0