Hurjedamig

vilken solbränna jag ar fått på ryggen!!
Jag säger bara AJAJAJAJAJAJ!!
Jag har sååå ont,men det släpper väl!
Brände mig när jag var på sommaland i onsdags även fast jag var redig och hade solkyddskräm på mig och det var ju inte direkt 15 jag hade utan faktor 40!! Kan ni fatta att man kan bränna sig så in i bomben med så hög faktor på sig,men det är klart,ska det hända någon så ska det hända mig för vissa saker händer ju bara mig kan man tro,känns som om jag har fått ett ryggskott eller nåt,det gör skitont när jag rör mig menmen...

I dag blev det shopping på maxi med Marie,det var ett tag sen vi gav oss ut på vägarna men roligt hade vi iaf..
Jag köpte 4 linnen och en KAMERA!!!
Gjorde värsta fyndet på siba!! 495 Kr kostade den! Kan de bli bättre???
Är supernöjd med den!!
Har ju velat ha en kamera ett bra tag men efter som jag har fått fel lön 2 månader i rad så har det inte blivit av,men detta erbjudande kunde jag ju inte hoppa över!
Ta den,sa Marie!
Ja det gör jag fan,sa jag!
Så nu ska jag bara lära mig ta fina kort med sen så går de nog bra!
Hade ju tänkt låna en kamera när jag åker på semster men det behövs ju inte nu!!!

Sedan blev det kalas för min kusin Elin som fyller 13 år idag! Grattis!

Blev ju lite extra ledig idag,och det va riktigt gött faktiskt!
Men i morgon bli det jobb igen,9-15:15 så det är ett helt ok pass!

5 dagar kvar till semstern!
längtar

Nu ska jag sätta mig och kolla på Göta kanal,såg att den gåt på tv4+. En svensk klassiker,bättre än tvåan men såg att den kommer efter första filmen!

hejhej

Kommentarer
Postat av: Marie

Du får ju ta o lägga ut lite bilder här med då juuu! =D hahah

2008-07-06 @ 12:49:46
URL: http://porrmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0