Lite spa känsla

fick jag allt i dag på morgonen!
Jar har nämnligen varit och vaxat benen och fått en dagsmakeup!
Riktigt lyxigt,kan jag säga..

Allt hår på benen försvann inte men herregud vilken skillnad,ska dit den 18/7 igen för ytterligare en vaxning.Det kan tydligen ta lite tid innan det tar länge tid gör håret att växa ut igen,alla som känner mig vet hur  mina  ben ser ut om jag inte rakar dom ofta,så om jag slipper raka på ett par veckor så är det verkligen vär det! Detta ska bli spännade att se hur det slutar....

Dagsmakupen gick i guldigafärger,jag brukar inte ha ögonskugga men det blev riktigt bra,synd bara att det inte blir så när man gör det själv..
Hon mlade ögonbrynen i en brunfärg och om jag säager så här: jag har ljusa,väldigt ljusa ögonbryn annars,så det blev en väldigt skillnad!

Det var jättekul,man bör unna sig sådana här dagar lite oftare,men det blir ju aldrig av,tyvärr....

Tack snälla Marie och Hannh för dennna fina julklapp!


Efter denna härliga morgon så är det dags för att äta lunch för att sedan bege sig till jobbet.

hejhej


Kommentarer
Postat av: MArie

Åh va roligt att du gjort de nu!! =) Du tog kort hoppas jag!!! =D

2008-06-24 @ 15:47:07
Postat av: Hannah

Varsegod ;)

2008-06-24 @ 21:39:00
Postat av: Mia

Hej, nu var det längesen jag var här o kikade. Liksom inte hittat hit när man inte längre har kvar sina "kontakter" på sidan efter bloggflytten...men nu så! Jag säger bara AJ! Vaxa benen! Gjorde inte det SKITONT? Jag vågar inte...

2008-06-29 @ 07:56:04
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0