Min helg

består endast av jobb,jobb och mera jobb.
Slutade kl 07 i morses,börjar kl 16,00 i dag igen. Snacka om stress.
Jobbar till 07 i morgonbitti,ska bli skönt!

Tråkigt att jobba när det är så här bra väder,man vill ju göra annat men så känner väl alla just nu. Men snart är det semester,bara några veckor kvar. Jag ska ha mina  första 4 veckors semester någonsin!
ÅÅ,vad jag längtar!!
Jag har ju jobbat alla sommrar,förra året var jag ledig 2 veckor,man hinner ju knappt varva ner på den korta tiden.
Så denna semester är verkligen efterlängtad!

Just för tillfället så ser jag ut som värsta kräftan! Är verkligen knallröd!
Satt i solen med mamma häromdagen och blev knallröd,jag har ju Världens sämsta pigment så brun det blir jag ju inte men i år ska jag försöka iaf!
Sitter och solar lite varje dag,ska bli intressant att se om det blir något! Vore riktigt kul!!

Sitter här och funderar på vad jag ska äta för mat idag?
Några förslag??
Det är så tråkigt att hålla på med mat i denna värmen,vill så gärna ha en lite trägård,då skulle jag grilla varje dag!
Jessica vill köpa HUS!!!!

Funderar på att köpa en kamera,några bra tips på bra märken?

Ha de gott i värmen!!
 
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0