en natt kvar

Sen så är jag ledig i 5 hela dagar!!!!

Ska bli helt underbart, jag ska verkligen inte hoppa in och jobba!

Men om de ringer så blir det svårt att säga NEJ, men jag måste vara lite ledig, det går inte att jobba som jag gör i längden, man orkar inte!


trött som jag är har jag aldrig varit,som i söndags då gick moder jord hem 21:20, jag drog ner persinnerna bäddade (jag fick sova på soffan) och tänke att jag skulle se på wallander filmen som var på tv,den enda som jag inte har sett,la mig på soffan och 21:40 stenslocknade jag! Det var den wallanderfilmen det!

Jag som är en natt människa egentligen,men det har verkligen ändrats,jag skulle kunna lägga mig ner och somna nu på soffan men det går ju inte,jag börjar ju jobba kl 21...

Imorgon måste jag åka till Ikea för att köpa den där förbannade mittbalken,inte roligt!
Och i morgon ska jag ta och röja här hemma,påskpyntat har jag ju redan gjort så de är klart men resten ska ju göras,man eller rättare sagt JAG skjuter liksom upp det där med städning på veckorna,jag har ingen ork att göra det,men sen är det klart att jag kan få en energikick och städa men det blir alldeles för sällan nu för tiden,det är ju inte stökigt är hemma men jag vill ha det städat runt mig,avskyr när det ligger saker överallt!

Jaja,hejhej


Kommentarer
Postat av: Mary

hahaha "jag fick sova på sänge" =D=D

2008-03-18 @ 19:50:55
URL: http://porrmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0