Grattis

Pappa och Hannah som fyller år i dag!

Sitter här i soffan med en kopp kaffe och funderar lite.
Är så in i bängen sugen på att gå ut och gå och så ska de bli så fort jag har druckit upp mitt kaffe!
Det är så fint väder ute!

Hoppas alla har haft en bra påsk,för det har jag!
Skön ledighet,god mat och goa skratt!

I helgen blir det jobb,jobb,jobb så det är bäst att njuta av det fina vädret nu!

Ska köpa nytt köksbord i dag eller imorgon får se om de behövde mig på jobbet idag,undra om de ringer?
Ja,de gör de! Brukar vara så..
Annars så köper jag det i morgon,jag tror jag behöver låna Broders kombibil,för i min lilla bil kommer det väl inte in.men om man frågar Syster så gör det det eller vad säger du Marie!! Hahahah...
Vi är bra på att få in bord å stolar i lille bilen....

Nä nu ska jag göra mig i ordning å ta en prommenad i de fina värdret!

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Mary

hahah jaaa. "tryyyyyyyck" hahahaha.. gud det va roligt =D

2008-03-28 @ 10:38:41
URL: http://porrmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0