solstorm

såg jag precis!
Det var helt ok!
Jag gillar ju Mikael Persbandt,jag kan titta på honom hur mycket som helst,han fina blåa ögon!
Den var spännande,det jag trodde hade hänt stämde inte kan jag säga.....
ni får se själva...
Den rekommenderas varmt!



Jag ser i framimot kvällen,att bara vara hemma,inte göra någon alls,hur man nu kan tycka det är skönt men det ska bli riktigt gött faktiskt!
Jag har knappt varit hemma det sista,kommit hem sent,varit ute och snurrat!
Så i kväll blir det lite god mat och tända ljus,ålskar verkligen att tända ljus och det ska vara många ljus!

Nu ska jag gå och förbereda maten!
 
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Mary

Håller, den filmen var jäkligt bra!! =)

2008-03-21 @ 18:59:15
URL: http://porrmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0