vacker vintermorgon

ja det har vi verkligen,det är ju inte kallt,det är skönt!
Såndana här dagar tycker jag om!
Jag vaknade på jobbet i dag kl 5:15 men låg kvar till 5:45 faktiskt och det var riktigt gött!
När jag gick upp så tittade jag ut och fick se att solen var på väg upp över husen,och det var ljust! Jätteljust!
Det är verkligen fint ute!

Nyss hemkommen från jobbet,sittandes i soffan så funderar jag på om jag ska ta och sova lite för det är en lång dag i dag ! Man behöver sova 1-2 timmar efter att ha sovit på jobbet,speciellt när det blåser så på natten för den förbannade fläkten på jobbet slår så!
Och man sover ju inte som hemma direkt....

Nu är det bara i dag kvar,sen är jag ledig 5 hela dagar och det ska bli helt underbart!

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0