Morsdag

är det i dag!
Grattis mamma!

Då var denna helgen slut..
Och det har varit en riktigt jobbig helg..
Vi har städat pappas lägenhet,Robert,Nina och jag..
Ojoj säger jag,jobbigt.

Det är ju inte ens egna saker,det är pappas saker som man "rotar" i.
Vad ska man göra av allt?
Man kan ju inte spara allt,även fast man vill så går det ju inte,det är jättesvårt att avgöra..
Men nu är det snart klart,har lite kvar som ska städas.

Jag har faktiskt sjukanmält mig i helgen,jag är jättetrött,ont i magen,ont i bröstet när jag andas in,skulle kunna sova hur länge som helst! I veckan har jag vaknat på morgonen,jobbat,kommit hem,sovit på soffan,lagt mig i sängen,vaknat,jobbat,sommnat på soffan,lagt mig i sängen,vaknat,jobbat,så hela veckan har varit.
Jättejobbigt..
Känner att det har varit alldeles för mycket de sista veckorna,det har verkligen gått i ett dessa 5 veckor!
Fått beskedet om pappa,planera begravning,ringa runt och säga upp abonomang,ringa släktingar,jobba,gå på begravning,packa ner pappas liv i flyttlåder,sortera vad som ska sparas och inte,städa,jobba,jobba,jobba.
Känner att jag orkar inte,måste trycka på pausknappen lite. Jag är ju inte sjuk men fortsätter jag så här och inte tänker på mig själv att jag ska orka och må bra,hur blir det till slut då?
Så jag funderar på att vara hemma nästa vecka med,vila upp mig,bara vara,ta det lungt,men med mitt jobb så är det svårt att hålla sig hemma,men samtidigt känner jag att jag måste tänka på mig själv. Och de måste alla förstå,och det tror jag att de gör. Orkar inte bry mig om det faktiskt.

Nu ska jag lägga på soffan och slöa där tills det är dags för sängen...

hejhej


Kommentarer
Postat av: Jonna

jaa jag har det underbart bra =) Om du bara visste! =D
Jag har nageltrång! =(
Hoppas allt e bra (trots allt)
KRAM!

2008-05-27 @ 20:01:22
Postat av: Marie

Nej jag vet inte riktigt om det är HAN, för där jag såg de så var de i mormors gamla lgh du vet. Den jag och Hannah tittade på innan denna! Jag ska fan ringa, fan ja fick en chock!!! Ja ringer sen! nu ska ja till Ranliden! KLOCKAN ÄR 06.14 jessica!!!! haha

2008-06-01 @ 06:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0