uscha

jag är sååå trött!

Nu börjar det kännas i magen,på fredag är begravningen!

Det går runt i huvudet både pappa och jobb tankar.
Det är så många turer på jobbet,vet inte hur detta kommer att sluta..

Det är helt enkelt en skititd just nu!
Tänka om man bara kunde sticka i väg och lägga sig på en strand och bara kolla på solnedgången...

aja det kommer att bli bättre men det kommer att ta tid...

och jag ska jobba i natt,orkar verkligen inte men vad ska man göra,vill bara lägga mig och sova så trötter är jag.

Tack Milli för pratstunden,det var skönt att prata av sig lite...
Att vi inte gör det lite oftare....

nu ska jobbväskan packas och snart e det dags att åka...

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0