Friday,I love you

Fredagar har blivit min nya favorit dag! Då är jag ledig,hela dagen och det är så skönt att veta att varje fredag så är alla måsten bortblåsta! I dag har jag inte gjort ett enda smack,joo har räknat matte med Nathalie i telefon. Hon ställde frågan och jag svaret och jag klarade mig enligt henne jättebra!  Städade häromdagen så det behövs inte idag,jippi. Det enda
jag behöver göra är att åka till affären och handla lite annars så är det hellugnt. För denna fredag så har en oväntad gäst infunnit sig: huvudvärken!! Vill egentligen bara lägga mig och sova bort den men hur kul är det? Aja den ger sig säkert av snart.

I går efter jobbet så begav jag mig till skara och Möbelhallen. Där hittade jag vitrinskåpet som jag vill ha! På mio kostar det 8990 kr och där kostar det 4990 kr! Fattar nu vilken skillnad!! Helt otroligt! Så jag köper det nog hellre där,eller?? Ajjjemen,helt klart!

Ikväll är jag sugen på hemmagjord kebabtallrik med massa grönsaker,får se det kanske blir så.
Nä nu ska jag kurera min huvudvärk lite och PÅMINNA mig själv att dricka mer VATTEN!  Dricker alldeles för lite vatten,får nog huvudvärk pga det.

 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Babeeeeeeee

2008-11-21 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0