Kalas,wii,middag och bio

Denna  helg har gått i ett verkligen. Kalas för mamma  fredags. Alltid lika kul. Var nere hos moster i går och hälpte henne lite och då var Marianne där,hon är alltid lika rolig att träffa. Sedan bar det av till broder,för de hade fått låna Wii . Nathalie ville visa hur bra hon var och det är hon verkligen. Vi spelade bowling och baseboll och om jag säger så här så var det inte jag som vann. Sedan bar det av hem för att göra i ordning mig lite för Hanna och jag skulle ut och käka

lite och sedan fara till Skövde för att gå på bio. VI såg nya Bond filmen och den var riktigt bra trots att jag har hört att den inte var så väldigt bra,men det var den!!  
Det är riktigt gött att gå på bio tycker jag,man kopplar verkligen bort livet i 2 timmar och det är aldrig fel. Sa till Hanna at bi borde gå på bio oftare,det hade varit kul.
Jaa va händer i dag? Vet faktiskt inte,och ska jag vara helt ärlig så är det jätteskönt att bara vara hemma lite. Har en del att göra här men känner inte för det men det kommer det med.  Får se vad som händer.

Idag är det fars dag,jag har tänt ett ljus för min pappa och det ska få brinna hela dagen...
Den sista tiden så har det varit många saker som gör det hela så påtagligt att min pappa inte fnns här hos oss längre,halvårsdagen,alla helgona och nu fars dag. Jag saknar honom varje dag,saknaden har blivit en del av mig..

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kram för Lasse och självklart dig med!



Tack för igår jäkligt trevligt:)

2008-11-09 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0