Va i h-vete????

Gick upp i morses i lagom god tid,gjorde mig i ordning,gick till bilen för att bege mig till jobbet men va hände då???
Joo,låset i bilen hade fryset!!  Hände ingenting! Hjälp!! Jag börjar ju om ca 10min!!! Det kom en och annan svordom hur munnen på mig och jag blev såå förbannad,och detta hände på morgonen,med mitt morgonhumör!! Försökte få upp dörrarna en bra stund och det hände verkligen ingenting!! Då slog det  mig!! Bagageutrymmet,den dörren kanske jag kan få upp!!! Och det fick jag!! Så jag klättra igenom hela bilen,men snö både här och där och grannar som gick förbi och bara stirrade,de måste trott att jag var helt ding i huvudet! Men jag kom igenom och fick upp dörrarna till slut!! Jippi!! Men fasen kl ,är ju 8:30 och jag börjar ju NU!! Skrapa,skrapa fort fort och i väg!  Ja så startade min dag i dag,jätteroligt! Men vet ni vad det värsta är!!?!? Låset lär väl ha frysit på i morgon med så jag får klättra igenom bilen igen.
Vissa saker ska bara hända mig,som vanligt....

Helgen har varit jättebra,äntligen så har jag gjort saker när jag har varit ledig och inte bara varit trött! I fredags så var jag,syrran och Hannah ute och snurrade runt i ovädret. Lördagen spenderades åter med syrran som drog med mig till second hand,som jag verkligen inte tycker om. Fast jag hittade en korg som jag har velat ha länge till tidningar. Marie hittade massa saker som vanligt. Sedan for vi till vår broder för att ta en kopp kaffe,sen så åkte vi i väg till köpstaden via skövde,jaa du läste rätt skövde, Fast det var jättekul! Sedan på kvällen kom Hanna och käkade hemmagjord pizza och sen såg vi på Arn,men jag somnade,vet inte riktigt när men jag har tydligen pratat i sömnen. Haha.
På söndagen begav jag och Hanna oss till maxi i skövde och kollade lite.Jag skulle laga rådjursben till middag. Fick ju det att svägerskans föräldrar,och jag trodde aldrig att jag skulle fixa det,men det gjorde jag! Det tog sin lilla tid men det blev kanongott och sååå mycket kött.Nu har jag kött i flera veckor!! Men det var kul att göra för en gång skull!

Så nu har ytterligare en ny arbetsvecka kommit,de kommer och går rätt så fort faktiskt.
Men på fredag blir det nog ikea...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha de ska bli Second hand varje lörda nu =D Nästa gång fikar vi =D hahaha

2008-11-24 @ 20:41:39
Postat av: Mia

Tack för gratulationen! Grattis i förskott till DIG!'

KRAM

2008-11-30 @ 16:48:20
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0