Tar nya tag

innan det är dags att fara till jobbet. Har ju blivit flyttad på i dag så de ska bli kul att träffa de gamla goa arbetskollegorna igen,det hinner ta ett tag emellan.
Träffade fröken L i affären,hon är alltid lika förstående och lyssnar,kommer med goda råd. Tänk om alla kunde vara sådana.  Utvecklingsamtalet gick bra med chefen,gött att ha det gjort!

Jobbar till kl 23 i kväll,hade aldrig velat jobba kvällar regelbundet så.Tänka att jobba 15-32 eller 16:45-23 varje dag,inget för mig kan jag säga. Men tur att det finns de som gillar det med. Funderar på om jag ska gå på mötet i morgon,skulle kanske vara intressant.

Vill åka till ikea och köpa lite ljus men jag ska ju till ullared nästa vecka så det blir till att vänta med det.

    

Kommentarer
Postat av: hetta

åker man till ikea för att köpa ljus?





'förvånad*

2008-11-04 @ 09:44:23
Postat av: Din syster

Jag älskar dig med! Har alltid gjort, kommer alltid göra! världens bästa syster <3 Puss

2008-11-05 @ 11:01:45
Postat av: Miss Marie!

Jag följer med dig till Ikea!!! =D du vet, benäsåsen är inte dålig där =D mmmmmmmmm!

2008-11-05 @ 21:01:44
URL: http://porrmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0