Tiden går och går..

Och en halv vecka har redan gått. För mig i alla fall,är inne på 4:e arbetsdagen nu så nu känns det som att de vore torsdag  i dag och fredag i morgon men ICKE det är 2 dagar kvar till ledigheten infaller och det ska bli helt underbart,kan jag säga er. Ska bara vara ledig i 3 dagar,men en sak som jag ska göra är att storstäda mitt hem,för det behövs.

Nina ringde mig i fredags och frågade om jag ville följa med på Koncert men Peter Jöback,han julkoncert. Aaa de vore kul,måste bara kolla hur jag jobbar den helgen. Listade ut att jag börjar inte förren sent på lördagen så det funkar ju! Så den 12/12 så blir det Göteborg för min del. Ska bli kul att träffa Nina och se hur hon bor,det är verkligen på tiden.

I morgon blir det nog lite fika med Linda och handling för min del,måste verkligen handla hem lite för nu ekar det i kylskåpet.

Vad ska jag hitta på i helgen? Nåt måste jag ju göra ju,när jag äntligen är lite ledig!
Nu ska jag duscha och sen hoppa i säng och läsa lite,läser en sån bra bok,Männen som hatar kvinnor. Kanon!

Kommentarer
Postat av: Mia

DEN boken är jättebra samt även de två nästföljande!

Kram

2008-11-23 @ 08:55:06
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0