Go morron

Jag sätter mig i bilen nu på morgonen,åker till  jobbet,kommer till jobbet och ser på schemat att jag börjar kl 12 inte 8:30. Meeeen!!!! Det är ju inte tiden som jag fick i telefonen!! ajaj det var bara att åka hem igen,så nu sitter jag här. Borde ta en prommenad eller nåt men orkar inte! Är astrött,ont i magen,ont i huvudet och allmänt seg! Nä nu e jag en riktig gnällfia! Och att gnälla gör ju inte saken bättre...

Borde jag lägga mig och sova lite så jag orkar hela dagen,både jobb och gympa och sen jobb igen,fast igentligen borde jag GÖRA något,framförallt äta något. Åt inget alls förutom nyponsoppa igår och i dag har det inte blivit något än,så det kanske är en idée,blir lite piggare då kanske...

Men jag måste säga att det här är en värdelös start på dagen och just denna som är oändligt låååångg!
Men förhoppningsvis så blir veckan bättre,har jättebra tider resten av veckan men man vet ju aldrig vad som händer..


Kommentarer
Postat av: hetta

nej stackare, sånna missar suger ju. Hoppas du blir piggare sen!

2008-10-13 @ 09:31:31
Postat av: jennie

Vinet var fin fint.... (Allegro)

Tack tack för tipset!!

Kramis

ps....Typiskt dej att åka till jobbet så tok förtidigt

2008-10-13 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0