Äntligen

Äntligen funkar mitt bredband! Det har inte fungerat sen i torsdags men i dag så hände något..
Jag har varit sjuk hela veckan! Uscha vad lessamt! Feber,förkyldning,hosta och ont i huvudet. Började redan förra helgen men i fredags la kroppen av helt.Mådde jättedåligt på jobbet i fredags och som tur var så slutade jag kl 13 men det var en massa lååånga timmar.. Eftersom jag skulle jobba den helgen så ringde jag och sjukanmälde mig innan jag gick hem från jobbet! Och tur var det för jag har varit helt slut,legat raklång på soffan hela helgen och hela veckan Och försökt kurera mig med många koppar te med honung. Men nu börjar det bli bättre men inte helt bra!  Ont i huvudet som tusan!
Men men det ger sig...



Sitter å pratar med Hetta msn,vi pratar verkligen varje dag där nu,jättekul.Fast vi träffas ju i verkligheten med,eller va säger du Hetta?

I dag fick jag lite energi och städade,tillochmed putsade fönstren i vardagsrummet,det ni!!
Sitter här med datan i knät och har sådan huvudvärk och fattar inte varför jag inte stänger av datan???
Kankse för att det är så kul att blogga??

Denna helg blir lugn den med,ska vara chafför åt brosan som ska ut med jobbet i Hjo.

På lördag kommer Hetta hit,då ska vi laga lite mat,dricka vin och bara tjöta,ska bli kul. På menyn står kycklingpaj.Till efterrätt kladdkaka.
Vad ska det bli för vin tro?

             eller   

Kommentarer
Postat av: Hetta

varför inte båda?



=D



Ringer imorgon!

2008-10-10 @ 20:33:16
Postat av: Mia

det till vänster har jag inte prövat men black tower var min gymnasiefylla OH yeah! =) men det är fortfarande helt ok gott men jag kanske har tröttnat lite... hoppas ni får en mysig kväll!

Kram

2008-10-11 @ 07:19:20
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0