05:28

är klockan och jag sitter på jobbet,väntar på att klockan ska bli 07:00,för då ska jag gå hem och sova gott gott i gott gott!
Detta var min första vaken natt och jag kan meddela att det har gått fint fint. Lungt och stilla fast jag har ju haft att göra hela natten. Först alldeles nyss satte jag mig ner för att ta en kopp kaffe innan dagpersonalen kommer kl 06.
Tänk vad mycket man fick gjort om man hade vaken natt jämt,jag menar med sådant man aldrig hinner på dagen på förskolan.Det finns alltid något att göra som det liksom inte finns tid till alltid,men tänk vad jag har hunnit med i natt, renskrivit massa information,skrivit ner rutiner,vikarieinfo och massa saker. Och i lung och ro! Jätteskönt!
Nä nu ska jag röja undan lite snart kommer ju det personal och fler barn!

Go morron go morron!

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Vilket slags smycke gillar du bäst?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0