Bondgård,fika,Yoga och ändrad blogg

Så har dagen sett ut för denna donnan!
Besöket på I; bondgård var hur kul som helst och barnen hade hur kul som helst,vi vuxna med för den delen!
Kossor,hönor,grisar,korv med bröd och fiskedam,mysig var det. Men doftern sióm följde med oss hem är man ju inte direkt van vid,om ni förstår vad jag menar! Koskit för hela slanten! Märks att man är stadstjej och inget bondematerial,HÖR DU NU,JONAS! Inget bondematerial!!! hihi..
Sedan bar det hem till syrran för att fika lite,mumma! De hade ett super mario bros spel som man hade när man var liten,så jag spelade och de gamla takterna satt i till att jag raderade alla världar som Marie hade klarat!!
Jag säger så här:delete?? nä jag ska inte deleta,jag ska spela,trycker bara på en knapp och poff!! Allt var borta!! Marie blev nog lite sur för hon hade kämpat i 2 dagar för att komma så lång,så nu är det bara att börja om från början igen...

Sedan bar det av för att Yoga lite! Och till min förvåning så var det roligt och väldigt avslappnande! Måste gå nästa vecka med,men det kanske jag inte säger i morgon,hihi..
Till kvällsmat blev det varmamackor med annanas,riktigt gott!
Så nu sitter jag här i soffan och är hur trött som helst! Borde kanske lägga mig men jag har så svårt att somna,så jag lockas inte av att ligga och vri och vända mig i sängen utan att sova. Men jag är ju trött  morgonen,började 8:30 i dag och kom upp ur sängen kl 7:45,liiite stressigt och då blir frukosten drabbad,lite fil medans jag springer runt som en tok här hemma men i morgon SKA jag komma upp senast och då menar jag senast kl 7:30! Annars blir jag arg på mig själv!

Nä nu måste jag nog lägga mig ändå,om jag ska orka upp i morgon,men i morgon kväll blir det lungt, Ska hem till Hanna och fika lite sen ska det bli att slappa i soffan för jag är ledig på fredag men då ska jag på begravning,mindre kul för det var ju inte alltför längesen jag var på en sist,på pappas.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0