Där kom den

Förkyldningen!!
Fatta vad lessamt,sitter här med täppt näsa,ont i halsen,ont i öronen,hosta och världens huvudvärk! Orkar inte detta just nu,men vad ska man göra då??
Så någon gympa blev det inte idag,det orkade jag inte..
Har varit som en zombi på jobbet i dag,M sa att jag såg mer trött ut i dag än innan helgen,det värsta var att de stämde!  Borde ha varit hemma i dag igentligen men som man alltid säger:jag har ju ingen feber! Så tänker man i mitt yrke,tyvärr men sant!  Jobbar i morgon,och sen e jag ledig onsdag och kan kurera mig ordentligt och så sliipper jag ju karensen,för den e ju inte rolig! Borde inte finnas någon karens inom mitt och många andra yrken. För det är ju inte värst fräscht att ha snoriga barn runt en hela dagen och som nyser mitt i maten,liksom. Menmen så är det...
Idol är ju på tv:n ser jag,men vet inte riktigt vad jag tycker,hon som sjunger nu (den blonda) skriker ju mest,låter hemskt,hoppas inte alla är likadana,men ett sjärnskott borde ju finnas!

Nä du ska jag se vidare på Idol sen är det dags för bingen,känns som jag inte gör något annat än sover nu för tiden..

Kommentarer
Postat av: jennie

ho ho! Kul att läsa din blogg.....

2008-10-02 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0