Glad

I dag är jag glad,speciellt när jag kom hem och möttes av posten! Jaa Posten! För där låg ett underbart lönekuvert! Då blev jag glad,mer säger jag inte,hihi..

Nu börjar min långlediga helg,fre-sön! Ska till jobbet en sväng i morgon och ta kort bara,sen e jag leedig! Ska vaxa benen kl 13 sen så ska jag till skövde å kolla på gardiner till köket,sovrummet och vardagsrummet,framförallt sovrummet.Har inte hittat några jag egentligen tycker om in dit men det kanske jag hittar i morgon.
Sedan så ska jag och Hanna gå ut och äta,det var längesen vi gjorde det,så då ska det ätas gott och drickas gott men framförallt tjötas! Ska bli superkul!

I går var jag och Ingela på värsta tantvarning! Bilbingo!! Till min förvåning så var det riktigt kul,men kallt! Men medlite gott fika och kaffe så rättades det till! Det var många som vann min inte vi,men kul hade vi! Det var ju lite bökigt att komma på hur man ska spela men när man väl fattade de så gick det kanonbra men som vanligt så e ju jag lite trög så jag missade ju nummer 40 och kom på det försent,Jag hade fått full bricka men det räknades som överspel!! Överspel min röv! Jag hade ju vunnit 1500 kr om jag hade varit med ordentligt! Menmen man kan inte lyckas jämt!  Får bli fler gånger fast nästa år då!

I dag ska jag få tummen ur och städa lite,borde tvätta fönster men det är så lessamt! Får se vad som händer när musiken drar i gång och städtanten kommer fram.
Tänkte gå ner till mormor och lämna hyllan hon ville ha,som jag skulle lämnat för ett tag sen...

Missade Oskyldigt Dömd i går,nån som vet när reprisen är?????


Kommentarer
Postat av: Mia

Persbrandt är lite sådär gubbsnygg! =)

2008-10-04 @ 08:59:20
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0