Suck och stön

Vet inte vad jag ska skriva riktigt...
Har jobbat hela helgen,kom hem nyss,trötter som vanligt. Var på begravning i fredags,det var alldeles för tidigt efter pappas,men det var jättevackert,fina blommor,fin musik...
Hemskt att säga men det var kul att träffa släkt som jag inte träffat på många år. Synd att det blir på en sån är tillställning bara,kunde varit något bättre...
Jag och syrran stog och pratade med Sasha,som sa:Hur är vi släkt då?
Jag:vi är Karins barnbarn.
Sasha:vem?
Marie: Din moster.
Sasha:Va? jaha
Jag:Du och våran mamma är kusiner..
Sasha: Jaha..

Sasha är alltså 22 år och mamma 52.Lite lustigt faktiskt.Men sådan är den,släkten...
Det var jättekul att bara sitta ner och prata och skratta efter begravningen,vi är ganska så roliga allihopa!

Tomas(mammas morbror) säger till mamma:
När ska du komma och lämna en present till din kusin?
Mamma:jadu,när kommer ni?
Tomas:vankas de preseter så kommer vi direkt.
Mamma säger till sin bror Glenn: Hör du vad han säger? att vi ska ge vår lille kusin presenter?
Glenn: va? vilken kusin?
Mamma:Tomas son  Leon..
Glenn: Är Leon min  kusin??
Mamma: JAAA!
Glenn: Jaha! Har jag en sån liten kusin??
Mamma: Ja,Tomas är ju din morbror!
Glenn: Ja just de!

Mamma är 52,Glenn är 45 och deras morbror Tomas är 35 och hans lille son är 8 månader.Hängde ni med?
Vi har det väldigt rörigt i släkten,men kul har vi.

Funderar på om jag ska lägga mig på soffan och se på en film och bara slöa,de vore riktigt gott,får nog bli så..

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0