Denna vecka,mitt liv..



Ja så kan man säga!
Denna vecka har gått i ett och har verkligen varit fullspäckad. Jag slutar inte tidigare än kl 17 någon dag så mycket tid till annat finns inte.

Trots det så har det funnits att göra varje dag efter jobbet. Så när lååångfredagen kom så var det härligt att veta att  jag  är ledig i 4 dagar! Underbart!

Och på  fredagen blev det ullared igen och fest på kvällen.Men hur den festen slutade kan jag säga med ett ord,Katastrof.
Men innan så hade vi hur kul som helst....

Själva Påskafton har spenderats med en ond mage i soffläge halva dagen och sedan blev det en sväng till broder men lampan jag köpte i Ullared till dom. Sen så bar det av till Carina och Tommy för lite grilla och massa skratt.
Kul att träffa dem,det var ett tag sen.
 Sen blev det lite wii tävling,som jag var rätt så grym på.

Så nu sitter jag här och  funderar på om jag skulle ta och lägga mig och sova,för sängen den lockar..
Men här kommer veckan i lite bilder...

Glad Påsk till er alla!


 
 

 

   

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken underbar bild på dig Jessica! Otroligt fin!

2009-04-12 @ 07:18:48
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Hetta

Damn va snygg du va på den sista bilden!



Fullträff så att säga =P



Glad påsk!

2009-04-12 @ 08:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0