Grattis Jennie


på födelsedagen!
Hoppas du har haft en finfin dag med många presenter...
Vi måste ta och fika snart,det var ju evigheter sen!

Torsdagen har varit lååång och snart är den äntligen över!
Jobb 9-17 och sen APT.

Men nu så kallar Sängen men först så ska det bli en dusch..

I morgon är jag ledig och det är hur gott som helst,har lite som ska fixas och trixas men sen ska jag hämta Nathalie och Emelie,funderar på om vi skulle ta med fika och ha lite picknik,om det nu är bra väder. Vilket det skulle bli enligt vädret på tv.det skulle bli upp till 20 grader. Hur gött som helst.

Jag funderar och fundererar men jag ska nog ringa samtalet i morgon och se...

Hejjdå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,tack för att du kom ihåg mej.....

Spännande med huset.....hi hi

Kramis

2009-04-24 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0