Inte igen!


Joo men visst! Nu var den tillbaks!

Förkyldningen så jag så länge har lyckats undvika! Fy farao,jag vill inte!
Hade feber på förmiddagen och ont i halsen och bröstkorgen! Känns som att jag har feber nu med..
Funderar på att lägga mig en stund och vila men det är så lessamt.
Är ledig i morgon så jag ska kurera mig ordentligt,för jag vill inte vara hemma och vara sjuk!

Funderar på att köpa 2 solstolar till balkongen men de är riktigt dyra faktisk,nästan 1800 för de 2 jag vill ha! Fasen om jag lägger till 1500 så får jag ju bord och 6 stolar till,men inte får det plats på en lite fjutig balkong!


Men å så fina de är...

Nu var ansökningen iväg skickad så nu väntas bara svar,men usch vet inte om jag är sååå sugen faktiskt,men det ger sig..

Nu suger det i Hus tarmen kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0