Måndag



Är grymt shopping sugen kan jag säga,det kliar i shoppingtarmen!

Har nästan inga sommarkläder,rensade i garderoben och fick hiva i väg alla gamla kläder så nu återstår det endast lite linnen,och kjolar men inga byxor!
Inte ett enda par!

Så i dag på rasten tog jag och kollegorna oss ner till staden för att kika lite,jag kikade in på Lindex och där hittade jag ett par linnebyxor! De var varmt välkommna kan jag säga er. Nu vill jag vara ha ett par i jeansmodell  med men med dessa korta ben som jag har så är det verkligen inte lätt att hitta rätt!
Sååå lessamt...

Nä om jag ska ta tag i kvällsmaten...

Hejjjdå!


Kommentarer
Postat av: Berta

du kan ju få mina som jag harm har bara använt dom några gånger juu.

2009-04-27 @ 18:06:03
Postat av: Jonna

Hej! :) Finns capribyxor i jeansmodell på kappahl! Funderar själv på ett par sånna..! Rosa :) Jättesöta!

2009-04-28 @ 08:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0