Påskdagen


Vet inte
riktigt vad jag känner för att göra idag.
Borde kanske städa lite men känner inte för det.
Men vet ni vad?
Det känns rätt gött att inte göra nåt,att bara vara.

Men i kväll blir det grillning och bingolotto! Japp ni läste rätt,bingolotto! Malin och jag kände att de var vinst på dem direkt,men man vet ju aldrig. Jag har ju inte direkt nån vinst tur men man kan ju aldrig veta.

Men i morgon funderar jag på att åka till Skövde eller Skara,ska kolla på soffbord.
Funderar på att köpa 2 små bord istället för ett stort. Kan det bli bra tro?

Kanske blir det för litet,ifall man sitter flera å ska äta eller nåt sånt..
Kanske behöver 3 stycken?
Fasen det är svårt att veta så här innan,soffan är ju ganska så stor..
Borde kanske köpa 2 st och blir det inte bra kan man ha de som hörnbord eller nåt sånt,så kan man ställa en lampa eller blomma eller nåt liknande. Beslut!!!
Det tåls att tänka på...

Men jag funderar på en liten prommenad nu faktiskt,det är ju så fint väder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå i luvan!

Vadå ingen vinst tur?

Var ju inte länge sedan du vann.....

Värsta högvinsten.....hi hi

Ha det gott!/Kramis Jennie

2009-04-12 @ 12:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0